De beloofde foto's - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joep Geurts - WaarBenJij.nu De beloofde foto's - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joep Geurts - WaarBenJij.nu

De beloofde foto's

Door: joepgeurts

Blijf op de hoogte en volg Joep

18 Mei 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hoi allemaal,

bij deze de beloofde foto's. Ze zijn niet scherp en erg vaag, waarom weet ik ook niet, maar ik hoop dat ze een beetje een indruk geven. Waar blijven de foto's van de omgeving en van de mensen? Geen paniek, die komen er ook aan, maar die hoop ik van anderen te krijgen omdat die toch wat mooier zijn. Tot die tijd mogen jullie het hiermee doen :)

Verder is hier niet zoveel te melden. Stage is uitdagend (lees: moeilijk) maar wel oké. Gisteren naar mijn nieuwe kamertje verhuisd en dat is top. Gekookt voor mijn nieuwe flatgenoot Steve en mijzelf en daarna genoten van het toetje dat Steve in elkaar heeft gezet. Verder heb ik gisteren niet zoveel meer gedaan. Vandaag doen we trouwens niet veel meer. Net ben ik gaan eten met Lê en nu zit ik rustig 'thuis'. Het voetballen ging vanmiddag niet door omdat het precies op dat moment regende, maar dat was niet zo erg want nu heb ik wat extra aan stage kunnen werken. Naast de regen was er ook zon wat een mooie regenboog opleverde (zie: foto, als dat te zien is tenminste). Vanavond even rustig aan want ik ben toch wel erg moe van, uhm, ja geen idee eigenlijk! Misschien dat het surfavontuur toch wel vermoeiender was dan ik dacht. Verder heb ik vandaag ook met veel plezier de mailtjes en updates uit Nederland gelezen, tof en bedankt! Keep them coming, want dat is toch wel erg leuk. Verder is het duidelijk dat ik eigenlijk niks te melden heb, maar zo staat er wat tekst bij de foto's. Verwacht deze week trouwens ook niet veel meer want buiten stage heb ik (nog) niks gepland. Maar dat kan allemaal zomaar veranderen.

No worries mate :D

PS de foto's van het strand staan bij de vorige post om het een beetje duidelijk en structureel (ben ik dat ook eens) te houden :D

  • 18 Mei 2010 - 07:37

    Ruud:

    Ziet er erg relaxt uit daar hoor meneer! Ik dacht dat ik een vet uitzicht had, maar dat van jou is ook echt cool!
    Veel succes en plezier nog in NZ!

    Gr's Ruud

  • 18 Mei 2010 - 09:14

    Mikel:

    Zeer relaxt huisje! En misschien heb je wel teveel bewogen, dat de foto's wazig zijn? ;)
    Maar zeker leuk om foto's te zien van wat je daar allemaal doet!

    Have fun!

  • 18 Mei 2010 - 09:47

    Opa -Oma:

    hoi Joep wat een leuk appartementje,als je zo die maanden kunt wonen dat is toch niet gek hé .Veel sukses en rust maar eens goed uit, mischien is het ook een reactie op alles wat nieuw is.Groetjes en liefs Opa - Oma

  • 18 Mei 2010 - 10:16

    Madelon:

    Wooow, overal ramen! Wat gaaf! Komt er lekker veel licht binnen. Je zit trouwens wel hoog, zeg..

  • 18 Mei 2010 - 11:15

    Mars:

    Somewhere....over the rainbow...! ;)

  • 18 Mei 2010 - 12:09

    Myreen:

    thnx voor de foto's joep :D nice! wat een uitzicht, daar is mijn achtertuin met rolstoel afval en fietsen en een lederen stoel niets bij (A)

  • 18 Mei 2010 - 16:40

    Robin:

    Oké, oké, jou uitzicht wint! :D

  • 18 Mei 2010 - 18:08

    Mams:

    ha die Joep,
    wat een uitzicht!!!!!!!
    als de zon nog een beetje wil schijnen krijg je misschien ook nog wat extra energie, daar kan de lichttherapielamp (scrabbelwoordje?)
    niet tegenop =)

    liefs, mams

  • 19 Mei 2010 - 05:14

    Janne:

    Wooooooooooow! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Stage

Recente Reisverslagen:

16 September 2010

Thuis & foto's

08 September 2010

Laatste dagen

28 Augustus 2010

Week Zuider Eiland

17 Augustus 2010

South Island

11 Augustus 2010

Hot beach, Cathedral cove and Raglan
Joep

Actief sinds 04 April 2010
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 46760

Voorgaande reizen:

29 April 2010 - 10 September 2010

Stage

Landen bezocht: