Plannen & foto's - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joep Geurts - WaarBenJij.nu Plannen & foto's - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joep Geurts - WaarBenJij.nu

Plannen & foto's

Door: joepgeurts

Blijf op de hoogte en volg Joep

20 Mei 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hoi allemaal,

hoe is het daar? Hier is het erg rustig. Stage gaat zn gangetje en verder doe ik hier niet zoveel. Elke avond een biertje drinken en een filmpje kijken met Steve. Gelukkig zijn er wel al plannen gemaakt voor dit weekend: we gaan naar Rotorua!

Dat is ook een beetje het enige wat ik weet. We (Sara, Julian, Manon en ik) rijden vrijdagavond naar het zuiden, een tocht van ongeveer 3u. Daar heeft een vriend van Julian en Sara een huis waar we slapen. Er is een feest en iedereen is welkom, dus dan kunnen we weer nieuwe mensen ontmoeten. Geen idee wat we daar verder gaan doen, maar het wordt vast gezellig. Volgens mij is het plan (in hoeverre je van plan kunt spreken, daar doen ze hier niet echt aan) om te gaan fietsen/biertjes drinken/kayaken/biertjes drinken/wandelen/biertjes drinken en evt drinken we daarna een biertje. In de omgeving zijn warmwaterbronnen en geisers en het schijnt er ontzettend te stinken. Hoop wel dat het weer een beetje meezit, want dat is ontzettend wisselvallig hier! Het is zonnig, regenachtig, stormachtig, koud en weer zonnig, binnen het uur. Ik moet dus vooral veel kleren meenemen voor alle mogelijke situaties. Verder zien we het allemaal wel, ik heb er in ieder geval erg veel zin in!

Ook heb ik de foto's toegevoegd die Lê gemaakt heeft tijdens ons surfavontuur. Na dit weekend hoop ik jullie jaloers te kunnen maken met een verhaal en foto's van Rotorua!

Cheers

  • 20 Mei 2010 - 07:47

    Imke:

    Joep!
    Haha, det steit dig wal good zo'n surfplank, net eg!
    Hiele moeie foto's trouwes =)
    En det weekend wasse veur de boeg hes klinkt auk neet verkierd, bin beniejd noar de verhoale doarvan! x

  • 20 Mei 2010 - 07:56

    Cindy!:

    Whoee stoer!!! Haha: wetsuit staat je praaachtig ;)
    Veel plezier aankomend weekend!!! Ik stel me nu zo'n party voor uit zo'n uberamerikaanse films waar zo'n groep studenten zich helemaal lam gaat zuipen hihihi. Zal vast leuk worden :D en je leert weer nieuwe mensen kennen!!!

  • 20 Mei 2010 - 08:11

    Tom:

    jaja! zie ik jou daar nou op de nieuw-zeelandse bijrijdersstoel zitten? dat kan maar een ding betekenen: je hebt geshotgunned! nice joep, nice ;-)

  • 20 Mei 2010 - 08:11

    Kelly :

    Mooie foto's van je surf avontuur!!!

  • 20 Mei 2010 - 08:43

    Neel:

    Nice!! :D

  • 20 Mei 2010 - 09:09

    Maud:

    Eej Seksiejmodderfokker, kei mooie foto's. Ik mail je!

  • 20 Mei 2010 - 10:24

    Madelon:

    Wat een kwelling, het hele weekend bier zuipen.. Balen voor je.
    Veel plezier ;)

  • 20 Mei 2010 - 11:48

    Janne:

    Super vette foto's! :D
    Heel veel plezier!
    Xxx

  • 20 Mei 2010 - 12:47

    Myreen:

    haha waar blijft dat ontblote sixpack surfersbovenlijf?? :P

  • 20 Mei 2010 - 16:30

    Hanneke:

    ik bin officieel ech super jaloers! haha hoe vet is det! en dien appartement zuut dr auk good oet, nice! liek mich plaats zat toch, um vervolgens wakker te weare met zo'n oetzicht! asse niks te doan hes, kinse auk nog altied ein biertje goan drinke zuuj ik zegge! klinkt ech good allemoal, good geregeld. Ik bin aant kieke de 15e of 16e te goan dus wetse vas desse mich gen joar heufs te misse ;) tenzij de planne royaaaaaal verandere!
    vuul plezeer, op noar het volgende verhaal!

    xx schwester

  • 21 Mei 2010 - 08:01

    Karlijn:

    Leuke foto´s!:D

  • 21 Mei 2010 - 10:28

    Elke:

    JA je staat!

  • 21 Mei 2010 - 10:30

    Elke:

    Hey!
    Soow ik ben bijgelezen. Duurde even, maar dan heb je ook wat he. Zit zelf nu op school achter mn laptop te kijken naar de zon, ook gemeen. Ben wel jaloers op je surf avontuur (op het meer onder de golven te liggen dan erop na dan)
    Veel plezier op je weekend! Liefs
    ps. Je staat is reactie op die ene foto waar je WEL op je surfplank staat, terwijl die op strand ligt;)
    xx

  • 23 Mei 2010 - 09:18

    Paul:

    Joep,

    Vet man, heerlijke verhalen; Je hebt t duidelijk naar je zin. Die nieuwe kamer is wel chill toch?

    Hoe staat t met je stage, doe je daar ook nog wat aan(h).

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Stage

Recente Reisverslagen:

16 September 2010

Thuis & foto's

08 September 2010

Laatste dagen

28 Augustus 2010

Week Zuider Eiland

17 Augustus 2010

South Island

11 Augustus 2010

Hot beach, Cathedral cove and Raglan
Joep

Actief sinds 04 April 2010
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 48150

Voorgaande reizen:

29 April 2010 - 10 September 2010

Stage

Landen bezocht: