Laatste dagen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joep Geurts - WaarBenJij.nu Laatste dagen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joep Geurts - WaarBenJij.nu

Laatste dagen

Door: joepgeurts

Blijf op de hoogte en volg Joep

08 September 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hoi allemaal,

de koffer is gepakt, de geheugenkaarten staan vol foto's en het reisdagboek is ook goed gevuld. Het grote avontuur komt ten einde want morgen vlieg ik weer terug naar Nederland. Ik ben pas sinds maandag terug in Auckland omdat ik als verlenging van mijn reis nog een paar dagen in Taurange ben geweest bij Sarah en haar familie. Een paar ontzettend leuke dagen gehad en wederom veel gezien van dit mooie land. Terug in Auckland nog even wat laatste zaken geregeld op de uni zodat ze daar ook tevreden kunnen zijn. Vandaag ben ik nog in de Skytower geweest, want dat stond nog op mijn lijstje. Foto's volgen wederom later omdat het internet nog steeds om te huilen is. Vrijdagmorgen om 5.55u 's ochtends Nederlands tijd hoop ik in Nederland te landen en dan zal ik ook snel alle foto's uitzoeken en op deze site plaatsen. Ik moet zeggen dat ik stiekem toch wel blij ben dat ik naar huis ga om iedereen weer te zien. Ik had hier nog wel wat langer kunnen blijven, maar heb alles gezien wat ik wilde zien en alles gedaan wat ik wilde doen. De begeleiders van het project waren zeer tevreden over het verslag dus ook dat zit goed. Dat was toch de reden waarom we hier zijn aigh :) Nu ga ik mijn tas verder inpakken en hopen dat ik niks vergeet en de tas niet te zwaar is. Tot snel!

Cheers

  • 08 September 2010 - 08:23

    Madelon:

    Goede reis!! Kom weer 'alijk' terug ;)

  • 08 September 2010 - 09:21

    Oma:

    Slaap nog lekker en een voorspoedige vlucht naar huis.

  • 08 September 2010 - 12:14

    Kelly :

    Goede reis en tot snel!

  • 08 September 2010 - 12:30

    Mikel:

    See you soon Joepie!

  • 08 September 2010 - 14:30

    Janne:

    Vergeet de magneetjes niet!! :D

  • 08 September 2010 - 15:01

    Neel:

    JOEP! Fijn dat je weer naar huis komt (haha, voor het thuisfront dan iig):D

    Voorzichtig op de terugreis en ik zie je snel!

    x

  • 08 September 2010 - 18:52

    Mams :

    Hoi Joep :)

    nog eventjes en je bent weer thuis :)
    een hele goede en fijne vlucht en we staan klaar!

    groetjes van pap,
    xx mams

  • 08 September 2010 - 21:14

    Maud:

    YES JOEP KOMT TERUHUUUUG!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Stage

Recente Reisverslagen:

16 September 2010

Thuis & foto's

08 September 2010

Laatste dagen

28 Augustus 2010

Week Zuider Eiland

17 Augustus 2010

South Island

11 Augustus 2010

Hot beach, Cathedral cove and Raglan
Joep

Actief sinds 04 April 2010
Verslag gelezen: 587
Totaal aantal bezoekers 46167

Voorgaande reizen:

29 April 2010 - 10 September 2010

Stage

Landen bezocht: