Voetbal, Pizza & Surfen? - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joep Geurts - WaarBenJij.nu Voetbal, Pizza & Surfen? - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joep Geurts - WaarBenJij.nu

Voetbal, Pizza & Surfen?

Door: joepgeurts

Blijf op de hoogte en volg Joep

13 Mei 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hoi allemaal,

een beetje te laat om nog bij het ontbijt te lezen (sorry trouwe fans!) maar dan hebben jullie alvast leesvoer voor bij de lunch. Hoe is het daar? Hier is het erg goed! Na de storm gisteren was het vandaag weer zonnig en dan is het ook meteen weer warm (20 graden), dus dat is wel lekker. Even een update, in chronologische volgorde.

Dinsdag was een rustige, maar prima dag op stage. Er zit voortgang in, dus zolang dat het geval is hoor je mij niet klagen. Met Bart en een Duitse meid geluncht en toen gaan voetballen met Lee en een hele club jongens van de uni. Erg tof, maar stiekem toch wel vermoeiend. Wel iets wat ik waarschijnlijk vaker gaan doen :).

Gisteren ben ik bij Bart en Steve geweest omdat het pizza&film avond was, dan kon ik daar alvast aan wennen. Ook iets wat wel gaat lukken en vaker gaat terugkomen dus dat is mooi. Vandaag was er zaalvoetbal dus heb ik me weer lekker kunnen uitsloven. Daarna met een hele club mensen geluncht, waaronder mensen uit: Frankrijk, Duitsland, Canada, Ierland, Vietnam, Nieuw Zeeland en nog wat. Natuurlijk duurt het dan wat langer voordat de boterhammetjes op zijn, maar dat is geen probleem. Tijdens een van de gesprekken heb ik gezegd dat ik op dit moment overal JA op zeg, omdat ik verder toch nog geen plannen heb, maar wel tijd (iets wat ik niet gewend ben), waarop Manon (Française) vroeg of ik mee wilde 'play surfing'. Nouja, dat lijkt me echt wat voor mij dus JA! Als het goed weer is (en dat is hier bijna niet te voorspellen) gaan we zondag waarschijnlijk met een stel mensen van de uni surfen. Dat wordt wat met mijn gevoel voor evenwicht. Maar omdat we allemaal beginners zijn kunnen we elkaar gaan uitlachen en wordt het vast gezellig. Zaterdag ga ik met Lee en een of andere foto/film club naar een of ander strand om te gaan wandelen ofzo. Het moge duidelijk zijn dat ik eigenlijk geen idee heb, maar ik heb ja gezegd dus ik laat me verrassen.

Voor morgen heb ik (behalve stage) nog geen plannen, maar dat komt misschien nog wel. Ik amuseer me wel :) Owja, het adres waar ik vanaf zondag woon:

15C
89 Victoria Street West
1010 Auckland
Nieuw-Zeeland

Die 15C hoort er ook bij, anders komt het niet goed aan. Dus kaartjes, (liefdes)brieven en andere vormen van post zijn van harte welkom!

Cheers!

  • 13 Mei 2010 - 08:05

    Bram:

    Hee ouwe!

    toffe verhaaltjes allemaal en je hebt het volgens mij duidelijk naar je zin:D succes met het behouden van je evenwicht;) het is hier eigenlijk al de hele tijd slecht weer dus ook daarom ben ik stiekem wel jaloers op je;)

    Gr. "kleine"

  • 13 Mei 2010 - 08:37

    Marco:

    Motdomme, je hebt het daar prima voor elkaar, het gaat helemaal goed komen. Moet ik me trouwens nu zorgen gaan maken voor serieuze voetbalconcurrentie binnen Tupos??

  • 13 Mei 2010 - 09:35

    Neel:

    Leukleukleuk:D en heel erg tof! Minder kan ik er niet van maken ;)

    x

  • 13 Mei 2010 - 13:22

    Robinneke:

    Heee Joep,

    Wat klinkt dat ontzettend goed! :D
    Tof ook al die verschillende nationaliteiten! :)
    Veel plezier zaterdag, ik ga nu even een berg beklimmen!;)

    Ciao, xxx

  • 13 Mei 2010 - 16:35

    Maud:

    Gelukkig voor jou heb ik een goei fisje gehad gisteren en check ik nu pas mijn mail, ik bun dus zeer zeker niet teleurgesteld in 't tijdstip. En wat leuk van allemaal die dingen die je gaat doen. YES :D

  • 13 Mei 2010 - 21:58

    Tom:

    het was even afkicken joep! ik miste je blogjes de afgelopen dagen bij het ontbijt, maar nu lees ik hem vlak voor het slapen gaan. maaaar daar lig ik (hopelijk) niet wakker van zometeen ;-). wel gaaf om te lezen dat je daar zo makkelijk aan nieuwe contacten komt, maar zoals je zelf ook al zegt: overal 'ja' op zeggen brengt je al een heel eind! (heb je soms de film 'Yes man' in het vliegtuig gekeken? haha)

    succes met surfen gast

    adieu

  • 14 Mei 2010 - 07:40

    Cin:

    Cooooooool je gaat surfen!!!!! Pas maar op voor haaien :p
    Have fun!
    Liefs!

  • 14 Mei 2010 - 20:48

    Madelon:

    Na mijn eigen korte vakantie (koud op de camping, maar zeker zo gezellig), is dit een prima tijdstip om je verhaaltje ff te lezen :) Veel plezier met surfen! Lijkt me gaaf! Geniet verder van je weekend :)

  • 16 Mei 2010 - 17:35

    Jeanny:

    Hoi Joep,
    Wij zijn net terug van een paar daagjes Parijs, dus nu je verslagen doorgelezen! Leuk dat je zoveel onderneemt en dat je zo enthousiast bent. Heel veel liefs, ook van Wil, Niek en Jotte, groetjes, Jeanny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Stage

Recente Reisverslagen:

16 September 2010

Thuis & foto's

08 September 2010

Laatste dagen

28 Augustus 2010

Week Zuider Eiland

17 Augustus 2010

South Island

11 Augustus 2010

Hot beach, Cathedral cove and Raglan
Joep

Actief sinds 04 April 2010
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 46937

Voorgaande reizen:

29 April 2010 - 10 September 2010

Stage

Landen bezocht: