Vriendjes en plannen maken. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joep Geurts - WaarBenJij.nu Vriendjes en plannen maken. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joep Geurts - WaarBenJij.nu

Vriendjes en plannen maken.

Door: joepgeurts

Blijf op de hoogte en volg Joep

10 Mei 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hoi allemaal,

waar bij jullie de maandag nog mag beginnen zit ie er hier alweer op. En eigenlijk was het een dag als alle anderen, in zoverre ik dat hier al kan/mag zeggen. Ik zit nu alleen op stage, maar dat is wel relaxt want dan kan ik wat muziek luisteren terwijl ik aan het werk ben. Tussendoor koffie gedronken met Bart de Belg en wat studenten ontmoet. Eén van die studenten komt uit Parijs en is ook hier voor stage. Hij woont in dezelfde flat als waar ik nu (nog) zit en ik kwam hem net tegen dus we hebben eventjes staan kletsen. Hij heeft een auto gekocht en gaat dit weekend met wat franse vrienden naar een plek hier in de buurt waar je schijnbaar mooie foto's kunt maken en kunt rondwandelen. Of ik mee wil? Jazeker! Dat is wel het fijne van geen verplichtingen hebben: je kunt overal ja op zeggen. Dat heb ik dus ook gedaan, dus dit weekend gaan we op pad! Ik ben benieuwd.

Ik heb ook maar meteen ja gezegd op zijn voorstel om morgen mee te gaan voetballen met een stel studenten. Ook sta ik nu ingeschreven bij het zaalvoetbalteam van de afdeling op de uni, dus dan kunnen we eindelijk weer een beetje actief worden :D Gaat het straks toch nog meevallen met dat bierbuikje. Ook heb ik wat mailtjes gekregen van mensen die volleyballen en dat ga ik binnenkort eens checken. Heb ik die schoenen in ieder geval niet voor niks meegenomen (hoewel ik ook wel doorheb dat ik beter mijn oude sportschoenen mee had kunnen nemen, waar ik wél mee naar buiten kan).

Gisteren heb ik verder niet zoveel gedaan als een beetje in het park liggen. Op de terugweg liep ik nog tegen de set aan van een nieuwe Disneyfilm die ze daar aan het filmen waren. Best grappig om eens te zien hoe dat gaat, maar echt spectaculair is het natuurlijk niet. Ook nog eventjes met het thuisfront geskyped dus nu zijn we weer een beetje op de hoogte. Mochten er meer mensen willen skypen dan voeg me maar toe (joepgeurts) Vind ik gezellig :) Nu nog even een filmpje kijken en dan is het weer bedtijd.

Have a nice one!

PS de foto's van de wandeling naar de vulkaan zijn toegevoegd!

  • 10 Mei 2010 - 09:31

    Vriendje:

    hallo vriendje,

    ben blij dat je het zo goed naar je zin hebt:D krijg het bijna niet bijgehouden met alle verhaaltjes die je schrijft! Tot over 123dagen!

    kus van je vriendje

  • 10 Mei 2010 - 09:54

    Tobi:

    Hey Joep,

    je luistert toch zeker wel 3fm op je werk he!!! :P hoe is het daar overigens met de muziek? ben je al lokale groepjes tegen gekomen met goede muziek!!!

    Ik ga je zeker even toevoegen op skype. De foto's zijn ook erg mooi.

    @ je pasta avontuur eerder: niets is beter dan de pasta op de jbl of pasta gemaakt die die mamma :D

    Groeten,

    Tobi

  • 10 Mei 2010 - 16:00

    Neel:

    Aaah, leuk!! Ach, dat je meteen al contacten zou verwerven sta ik niet van te kijken :D

    Leuk joh! Veel plezier alvast :)


  • 10 Mei 2010 - 18:20

    Nicky:

    Hey Hallo,

    Lees dat je je goed vermaakt daar aan de andere kant vd wereld :).
    Heb stiekem gewoon nog niet gereageerd op je verhaaltjes, maar ze wel gelezen ;). Dus toch maar even laten weten dat ik ze lees :D.
    Misschien dat ik je in deze dagen nog wel on line zie, of msn je niet? zit in de nachtdienst dus leef op hetzelfde tijdstip!

    XX

  • 10 Mei 2010 - 19:58

    Maud:

    Damn, vanochtend kon ik je blog niet lezen naast mn krantje. Dus nou ben ik verrektes laat. En als thuis ben heb ik altijd Skype aan, dus ge belt maar een keertje.

    LEUK!

  • 10 Mei 2010 - 20:00

    Maud:

    Ow en over die foto's: volgende keer wel lachen hoor anders raken die NZ-chicks geintimideerd.

  • 10 Mei 2010 - 20:11

    Janine:

    jeetje ik denk eventjes kijken of joep al iets geplaatst heeft, nou het waren megaveel verhaaltjes al!! klinkt goed hoor! en veel plezier met alles :D

  • 11 Mei 2010 - 14:55

    Anne:

    Hey Joep!

    Ik heb je verhalen gelezen en het klinkt allemaal super!
    Jammer dat je dit jaar het 3fm team niet komt versterken, maar gelukkig heeft dat een goede reden ;)
    Verder hebben we wel wat voor je kunnen regelen:
    Speciaal voor jou hebben we het Glazen Huis naar Eindhoven kunnen halen!

    Geniet nog van je stage, ik blijf je verhalen volgen!

    Anne

  • 11 Mei 2010 - 16:18

    Mars:

    Heeeee Joepie! :D

    Hahaha wilde ik heel trots gaan vertellen dat het glazen huis naar Ehv komt als je terug bent, is Anne me voor! :P Maar wel tof he?! Party party!
    Anyway, klinkt goed verder je verhalen! Dat wordt oefenen op je Frans voor van 't weekend, mais oui!! In ieder geval alvast veel plezier, ik ga K's Choice bewonderen op Dauwpop donderdag! Skype zal ik je even toevoegen, lijkt me leuk!

    Keep us posted! En meer foto's pleasssee!! Niet alleen van je kantoor of natuur (wel leuk natuurlijk) maar ook van je new friends! ;)

    C ya mate! Au revoir!
    xx

    Ps. Die gitaar moet er toch wel van komen? Goedkoop overkopen van een backpacker die weer vertrekt, zoiets? Ik blijf hard door oefenen en ik ga er vanuit dat jij dat ook doet! :P

  • 12 Mei 2010 - 10:38

    Myreen:

    Haha zoals neel al zei, ik had niet anders van je verwacht met al je nieuwe buddyes daarzo ;)
    (K)!
    (en idd, meer foto's! :D)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Stage

Recente Reisverslagen:

16 September 2010

Thuis & foto's

08 September 2010

Laatste dagen

28 Augustus 2010

Week Zuider Eiland

17 Augustus 2010

South Island

11 Augustus 2010

Hot beach, Cathedral cove and Raglan
Joep

Actief sinds 04 April 2010
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 48418

Voorgaande reizen:

29 April 2010 - 10 September 2010

Stage

Landen bezocht: