The view! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joep Geurts - WaarBenJij.nu The view! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joep Geurts - WaarBenJij.nu

The view!

Door: joepgeurts

Blijf op de hoogte en volg Joep

07 Mei 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hoi allemaal,

volgens mij is vrijdag niet de meest productieve dag op deze uni, want het is hier inmiddels half 11 en ik heb nog maar weinig mensen gezien! Voordeel is dat ik eens rustig de tijd kan nemen om wat dingetjes te regelen en jullie bij te praten.

Gisteren ben ik bij Bart en Steve geweest. De Nederlanders waar ik over verteld had, maar die stiekem eigenlijk Belgen blijken te zijn! Ze wonen in een appartementje in het midden van Auckland, op 15 hoog, naast de Sky Tower (zie de toren op de eerste foto, Queen St). Bart over een week naar een conferentie in Europa dus dan kan ik zijn kamer krijgen voor een maand. De kamer is klein en er staat alleen een bed en een kast in, maar that's all I need. Steve en Bart hebben ieder een eigen douche en wc dus dat is wel erg relaxt (zeker ook omdat deze badkamer wel geschikt is voor wat langere mensen :p). Verder staat er in de 'woonkamer' een bank en twee bureaus. Niet heel veel spannends, maar het mooiste komt nog...The View! Wow, echt FANTASTISCH. De zijkant van de woonkamer is een groot raam met een uitzicht over de stad waar je bang van wordt. Ook is er een balkonnetje (formaat: JBL188, mini dus) maar hoe vet! Ik heb een biertje gedronken met de jongens en even rondgekeken en volgens mij zou ik het daar wel een maand kunnen volhouden. Vanavond ga ik met Bart en een Duitse vriend van hem een biertje drinken in de stad. Ideaal dat hij hier al een jaar woont, dus hij gaat me wat gezellige kroegen laten zien!

Veel meer spannends is er niet te melden. Vandaag ga ik rustig aan doen en eens bedenken wat ik dit weekend wil gaan doen/zien. Nu ga ik eerst maar eens even (eindelijk) een simkaart kopen, zodat ik ook bereikbaar ben voor de mensen hier. Tot nu toe nog niet nodig gehad, maar daar kon wel eens verandering in gaan komen! Dat hoop ik tenminste :)

See ya

  • 07 Mei 2010 - 06:50

    Maud:

    Yessss! The player and his penthouse :D! (Voor eventuele ouders, grootouders, buren etc. die nu ongerust worden: Dit is een grapje. Ha Ha Ha.)

  • 12 Mei 2010 - 13:59

    Judith:

    Hallo Joep,

    je kent me niet, maar ik wil graag van november t/m april ook stage lopen in Nieuw - Zeeland. Via google kwam ik bij jou site uit. Dit in verband met mijn stage voor school (toerisme & recreatie) weet jij of daar veel mogelijkheden zijn? Is er veel te doen qua sport en entertainment?

    ik hoop op een reactie!

    Groetjes,

    Judith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Stage

Recente Reisverslagen:

16 September 2010

Thuis & foto's

08 September 2010

Laatste dagen

28 Augustus 2010

Week Zuider Eiland

17 Augustus 2010

South Island

11 Augustus 2010

Hot beach, Cathedral cove and Raglan
Joep

Actief sinds 04 April 2010
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 48417

Voorgaande reizen:

29 April 2010 - 10 September 2010

Stage

Landen bezocht: