Foto's - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joep Geurts - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joep Geurts - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: joepgeurts

Blijf op de hoogte en volg Joep

06 Mei 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hoi allemaal!

Zoals beloofd een paar foto's. Ik merk dat ik daar helemaaaal niet goed in ben en nog moet oefenen enzo, maar (no worries :D)dat komt allemaal goed.

Even een snelle update: Vandaag bespreking gehad met de begeleiders en alles is 'cool'. Verder een erg rustig dagje gehad. Gisteravond heb ik een aantal afleveringen van 'How I met Your Mother' gekeken en vanavond ga ik naar een kamer kijken! Het is de kamer van Bart, de Nederlander die een maand weggaat (volgens mij heb ik dat in een eerdere blog al verteld). Vandaag ook een paar studenten gesproken dus de contacten komen er wel! Ik ben erg benieuwd naar vanavond en zal jullie morgen verklappen hoe het afgelopen is!

Cheers

  • 06 Mei 2010 - 05:37

    Wouter:

    Looking goed, net iets groeter as baolder schat ik zoe :)

  • 06 Mei 2010 - 07:09

    Maud:

    Boh, dat ziet er lekker pittoresk uit daar ;)

  • 06 Mei 2010 - 09:35

    Tim:

    Okeej, jaloers:-P

  • 06 Mei 2010 - 09:58

    Madelon:

    Wat een prachtig weer op de eerste foto! Ziet er goed uit :)

  • 06 Mei 2010 - 11:37

    Imke:

    Ik kin mig hiel good veurstelle desse snel aafgeleid bis met zo'n oetzicht!

  • 06 Mei 2010 - 21:36

    Lizet:

    hoi Joep,

    wat al een verhalen zo in de eerste week. Leuk hoor, en volgens mij heb je het er gelukkig goed naar je zin in New Zeeland. Ik hoop dat je afspraak voor een kamer goed gegaan is, want een douchekop tot aan je kin is niet zo handig!

    Groetjes Lizet

  • 08 Mei 2010 - 13:24

    Myreen:

    Joep, waar sta je zelf op de foto's??? ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Stage

Recente Reisverslagen:

16 September 2010

Thuis & foto's

08 September 2010

Laatste dagen

28 Augustus 2010

Week Zuider Eiland

17 Augustus 2010

South Island

11 Augustus 2010

Hot beach, Cathedral cove and Raglan
Joep

Actief sinds 04 April 2010
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 48053

Voorgaande reizen:

29 April 2010 - 10 September 2010

Stage

Landen bezocht: