Laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Joep Geurts - WaarBenJij.nu Laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Baarlo, Nederland van Joep Geurts - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Nederland

Door: joepgeurts

Blijf op de hoogte en volg Joep

29 April 2010 | Nederland, Baarlo

Hoi allemaal!

vandaag gaat het gebeuren. Zo meteen rijd ik met paps en mams naar Schiphol waar om 18.25u het vliegtuig naar Shanghai zal vliegen om daar na een stop van 3u over te stappen in een vliegtuig naar Auckland. De totale reis zal zo'n 25u gaan duren, dus met het tijdverschil kom ik zaterdagmorgen om 6u aan. De laatste paar dagen waren ontzettend druk maar vooral heel erg leuk en gezellig :) Ik wil dan ook iedereen bedanken die ik nog heb gezien/gesproken of die iets van zich heeft laten horen. Ondanks wat lichte zenuwen (je gaat toch alleen naar de andere kant van de wereld, zonder te weten waar je zal gaan slapen) heb ik er ontzettend veel zin in. Ik ga dus voor drie maanden stage lopen op de Auckland University en daarna nog vier of vijf weken rondreizen. Ik zal op deze pagina af en toe wat verhaaltjes zetten voor diegene die dat interesseert. Nu nog even kijken of we alles hebben (jaja, ik heb mijn paspoort) en dan kunnen we weg!

Haije/houdoe/knuffel/kus*

Joep

*doorhalen wat niet van toepassing is

  • 01 Mei 2010 - 08:44

    Maud:

    Joep, ik ben klaar voor verhaal nummer 1 ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Baarlo

Stage

Recente Reisverslagen:

16 September 2010

Thuis & foto's

08 September 2010

Laatste dagen

28 Augustus 2010

Week Zuider Eiland

17 Augustus 2010

South Island

11 Augustus 2010

Hot beach, Cathedral cove and Raglan
Joep

Actief sinds 04 April 2010
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 46938

Voorgaande reizen:

29 April 2010 - 10 September 2010

Stage

Landen bezocht: