Hot beach, Cathedral cove and Raglan - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joep Geurts - WaarBenJij.nu Hot beach, Cathedral cove and Raglan - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joep Geurts - WaarBenJij.nu

Hot beach, Cathedral cove and Raglan

Door: joepgeurts

Blijf op de hoogte en volg Joep

11 Augustus 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hoi allemaal,

de reis is begonnen dus vanaf nu wat kortere verslagen (tijd is geld, ook voor internet in hostels). Op dit moment zit ik in een prachtig hostel in Raglan, een surfstadje aan de westkust van Nieuw Zeeland. Het weer is fantastisch en de eerste twee dagen zijn goed bevallen. We hebben een groep van 10 zeer interessante en gezellige mensen en een nogal gekke buschauffeur: Baggings. Gisteren vroeg opgestaan om de reis te beginnen en de eerste stop was hot beach. Dit is een strand waar je je eigen kuil graaft die dan vol loopt met kokend heet water dat is opgewarmd door lava. Erg cool en vooral onrealistisch om midden in de winter in je zwembroek op het strand (en in de zon) te liggen. Ook een wandeling gedaan naar Cathedrol Cove, want zeer mooi was. 's Avonds hebben we met de hele club genoten van een BBQ en vroeg gaan slapen want man wat kost dat reizen en buszitten energie! Vanochtend na een ochtendwandeling doorgereden naar de westkust. Nu zit ik dus in Raglan waar ik net op het keistrand verwonderd heb zitten kijken naar een paar hele goede surfers. Tijd is bijna op dus ik zal er nog snel wat foto's opgooien. Ik zal proberen jullie af en toe op de hoogte te houden, maar verwacht er niet te veel van. De eerste conclusie: het is fantastisch en ik geniet van elk moment :D

cheers

  • 11 Augustus 2010 - 07:52

    Oma:

    Hoi Joep
    Erg verrast,had niet zo snel iets verwacht ,maar zijn erg blij met dit berichtje we wensen je nogmaals een heel fijne reis en geniet er met volle teugen van.
    Groetjes!!
    De oudjes van de d'Olneweg.

  • 11 Augustus 2010 - 08:18

    Mariët:

    Ik ga je bijna vragen of je geen foto's meer wilt plaatsen..........hihi. Geniet ervan!

  • 11 Augustus 2010 - 09:07

    Bram:

    Hee ouwe!

    die buschauffeur heet hij toevallig Frodo Baggin(g)s?
    in ieder geval heel veel plezier met je reis!

    Groetjes!
    'kleine'

  • 11 Augustus 2010 - 11:27

    Mikel:

    Ziet er uit als een mooi begin van je reis. Hoe vet, je eigen hot tub graven! Geniet ervan!!

  • 11 Augustus 2010 - 14:52

    Mams:

    hoi joep :)

    wat een geweldige omgeving. zo te lezen zijn er heel wat mensen die heel graag met je van plek zouden willen ruilen, maar jij mag er lekker van genieten ha,ha. Vooral blijven doen dus.
    xx mams

  • 11 Augustus 2010 - 22:34

    Robin:

    Awesome! :D

  • 13 Augustus 2010 - 08:54

    Mars:

    Lookin good!!

  • 14 Augustus 2010 - 10:20

    Rachelle Klees:

    HI Joep,

    Mijn naam is Rachelle.
    ik doe mee aan een grote wedstrijd van pepsi waar je een reis mee kunt winnen naar je droomland.
    Ik heb NZ gekozen.
    Met elk contact moment met iemand in NZ verdien je punten.
    Kan je mij helpen?
    www.shelly-rides.weebly.com
    Hier kun je een bericht achterlaten in de message box. of Kies een van de ander manieren om te berichten.

    Nog een goede reis gewenst.
    Super Bedankt!!!

    Greetz Rachelle Klees
    tel:

    Fax:
    0031 38 46 56 287
    Mail:
    r.klees@gmail.com
    Adres:
    Boxbergerweg 140 F2
    7413 EL Deventer

    ps: ik sta nu 2e, help mij naar de 1e plek!

  • 14 Augustus 2010 - 20:17

    Paul:

    Woow, vette foto bij cathedral cove!

    Fijne reis verders!
    x

  • 16 Augustus 2010 - 18:32

    Myreen:

    hiii joep :)!
    ik ben weer terug uit france, kan ik weer fijn gaan genieten van je foto's en verhalen :D
    Have fun !

    liefs,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Stage

Recente Reisverslagen:

16 September 2010

Thuis & foto's

08 September 2010

Laatste dagen

28 Augustus 2010

Week Zuider Eiland

17 Augustus 2010

South Island

11 Augustus 2010

Hot beach, Cathedral cove and Raglan
Joep

Actief sinds 04 April 2010
Verslag gelezen: 443
Totaal aantal bezoekers 45807

Voorgaande reizen:

29 April 2010 - 10 September 2010

Stage

Landen bezocht: